lørdag den 24. september 2011

Lørdags hygge

- med familie-hygge, hjemmelavet pizza, snold og bingo banko


Min moster og onkel, samt min mindste kusine og min bettesøs har nemlig været på besøg idag. Min bettesøs skulle lige have farvet hendes hår og Peter skulle have hjælp med noget computer-halløj af min onkel, da han er rimelig ferm til dette. Vi havde derfor inviteret på hjemmelavet pizza, snold og hjemlig hygge.


Imens drengene sad i køkkenet og fiksede computer, så sad vi tøser i stuen og spillede bingo banko og fortærrede en masse matador-mix :)

Jeg har taget kanelbullar op af fryseren, så nu skal der laves en omgang kaffe, også må drengene lige holde computer-pause :) for selvom Peter stadig er på kur, så skal resten af familien ikke snydes for godterne :)

God lørdag aften

2 kommentarer:

  1. Uh, så så du byen hvor jeg bor. He he, eller en campingvogn i byen ihvertfald he he... Lyder som en dejlig aften du har haft..

    SvarSlet
  2. Rebelsig: Haha det gjorde jeg nemlig Ja :-) Vi har haft en super dag og aften :-)

    SvarSlet