lørdag den 24. september 2011

Morgentur

- med min nye kærlighed, og nåeh ja - Chillum var selvfølgelig også med :)






Line - billede nr. 3 er dedikeret til dig :)

Jeg er allerede virkelig virkelig glad for mit nye kamera, og jo mere jeg leger med det, jo mere vild med det bliver jeg :) Huha, hvad kan det ikke ende med? :)

Well well, da vi kom hjem igen med våde poter og græs under røjserne, så fik vi os begge to en omgang blåbær-havregrød. Når "far" er på job, så må bimsen og moaar nemlig gerne hygge ekstra meget igennem :)

4 kommentarer:

  1. ehehehe :D tak for det ;)det blåbær grød ser forresten virkelig godt ud!

    SvarSlet
  2. Line: Selv tak da ;) Hæhæhæææ. Grøden er super lækker - og nem :) Bare lige en håndfuld frosne blåbær ned i grøden imens den koger op - YUMMI!

    SvarSlet
  3. Haha, elsker billedet til Line:)
    Gode billeder, jeg får også taget rigtig mange for tiden...

    SvarSlet
  4. Sabina: Haha, ja er det ikke skønt :-) UI, dem glæder jeg mig til og se flere af søde. Naturen er også bare vildt god og fotogen lige nu :-)

    SvarSlet