fredag den 18. november 2011

Froggy Cookies

- egentlig bare for sjov



For igår da jeg var igang i køkkenet for at forberede græskarpuré til en pumpkin pie, som jeg iaften har med til thanksgiving dinner, ja så blev der også lige bakset en god omgang cookies sammen.

Da jeg havde en del pynt (lavet i fondant), som lige kunne bruges til dekorationen af disse, ja så blev temaet til 'Grønt & Frø' :)


De små hapsere blev i morges sendt med Peter på uni, også håber jeg de vækkede lidt glæde der, på sådan en mørk og grå fredag med hovedet fyldt op af weekend og dens strabadser :)

Opskriften er den samme, som jeg altid benytter mig af. Jeg siger jer altså - det er virkelig en god opskrift, og den svigter aldrig :)

God eftermiddag :)

8 kommentarer:

  1. Jeg vil gerne smide en stemme på denne opskrift, den er guld værd. Jeg kan love dig for, at jeg snart skal bage småkager igen!

    SvarSlet
  2. Hver er de fine !!

    God weekend

    Hyggehygge
    Marianne

    SvarSlet
  3. Ej hvor er de bare søde :)

    SvarSlet
  4. Hvor er de bare fine. Så kreativ du er! Iiiih altså :)

    SvarSlet
  5. Bitten: Det var det jeg tænkte ;) for de er ganske enkelt fantastiske og kan bruges til enhver lejlighed :) JUhhuuuu.

    og Bitten du inviterer bare på småkager når det er :)

    SvarSlet
  6. Marianne: Tak skal du have :) og god weekend til dig også :)

    SvarSlet
  7. Sussi: Tak for det :) De små frøer fik da også lige lidt mere liv med et par øjne, så alt i alt en omgang søde og livlige cookies ;)

    SvarSlet
  8. Malene: Tak, hvor er du sød :) Mht. kreativiteten, så var det vist for noget tid siden jeg var krea med noget grøn fondant og en ny frø udstikker ;) men at de så kan bruges nu er jo bare helt perfekt - og nemt til en hurtig omgang pyntning ;) WIN WIN !

    SvarSlet