lørdag den 31. december 2011

Happy New Year Cookies

- for idag er det dagen


Og disse små finurlige nytårscookies skal altså med til nytårsfest i aften :) Da det i år er en fyr der ligger hus til, ja så skal værtsgaven jo være en smule drenget ;) Derfor blev de berømte sugarcookies pyntet efter bedste drenge'evne med alm. hvis glasur, sort indfarvet sukker og sort sparkling glasur fra Wilton.

Og lige for én gangs skyld, så er disse cookies bagt efter selvsamme opskrift som disse, dem og mindsanten også dem her. Denne gang flottede jeg mig godtnok og brugte en hel stang vanille, da jeg jo stadig har ret mange af basserne på lager :)







Rigtig godt nytår til jer alle :)

16 kommentarer:

  1. Tusinde tak, også rigtig godt nytår til dig :) håber du kommer godt ind i det nye år, og så "ses" vi i det nye år. Kh Line.

    SvarSlet
  2. Også rigtig godt nytår til jer! Håber I får en dejlig aften!

    SvarSlet
  3. Line: Tak for det :) Du må komme rigtig godt ind i det nye år. Jeg glæder mig til at "se" meget mere til dig i år 2012 ;)

    SvarSlet
  4. Bianca: Tak for det :) I må have en super skøn aften - og pas nu på jer selv ;)

    Vi ses i det nye år Bianca :)

    SvarSlet
  5. Ej, hvor er de fine. Denne opskrift må jeg huske til næste år :-)

    SvarSlet
  6. The Joy og coffee: Tak skal du have :) JEg kan love dig for, at har du først prøvet opskriften, så laver du dem helt sikkert igen og igen og igen ;)

    Godt nytår :)

    SvarSlet
  7. Hvor er det en god idé - og smukt udført som sædvanlig :-)

    Håber I får en skønherlig aften med masser af fest og farver ♥

    SvarSlet
  8. Piske: ååååh, hvor er du altså søøøød :$ Jeg håber det nye år bringer mig en mulighed for, at få mødt dig i levende live :)

    Rigtig godt nytår til dig også. Må i få en fantastisk aften med spræl og glæde :)

    SvarSlet
  9. Jeg advarer - jeg er meget mere pjattet, end jeg er på min blog :-D

    Og i lige måde. Vi må finde en lejlighed til det :-)

    SvarSlet
  10. Du laver simpelthen altid de yndigste cookies! Rigtig godt nytår :D

    SvarSlet
  11. Hvor er de bare fine Kristine :) Er sikker på de nok skal falde i god jord selvom værten er af hankøn! :)

    Rigtig godt nytår til dig! Og på "gensyn" i 2012 :)

    SvarSlet
  12. Piske: Muhahaha, det lyder fandme fedt ;) Jeg elsker tosserier, såååå bring it ooon ;)

    SvarSlet
  13. Sussi: iiih, tak skal du altså have :$ Det var sødt sagt. Rigtig godt nytår til dig også. Jeg håber du får en fantastisk dejlig aften :)

    SvarSlet
  14. Malene: Hahaha, uuuuh tak :) Jeg håber sørme du har ret, selvom jeg tror det - for de her cookies med glasur pynt plejer at være et hit i "drengegruppen" :D Haha.

    Rigtig godt nytår til dig søde, og ja - på "gensyn" i 2012 ;) Pas på dig selv.

    SvarSlet
  15. Hvor er de fine - en rigtig herregave;-)

    Rigtig godt nytår herfra.

    SvarSlet
  16. Anne: Tak for det, og ja - en total herre gave ;) Han blev også meget glad for den kan du tro ;)

    Rigtig godt nytår til dig også :)

    SvarSlet