fredag den 30. december 2011

Helt uden afbrydelser

- er ordene min fridag er planlagt ud fra


Jeg har nemlig helt og aldeles fri idag, og det skal fejres (som de så fint siger det i hjem&fix reklamen) :) I hvert fald skal dagen gå med at hygge om bimsen, som desværre stadig er meget meget dårligt gående - og jeg skal hilse at sige, at der er meget langt mellem fremskridtene :(

Well, i det hele taget skal der hygges enormt meget idag, for Peter skal et smut til tandlægen og senere ud at handle lidt ind til nytårsaften, så ham får vi ikke meget ud af idag. Derfor forkæler chillum og jeg os selv med en skøn brunch bestående af hjemmebagt brød, friskkværnet amaretto kaffe samt et stort og dejligt glas iskoldt og friskpresset guelrodsjuice. Alt dette nyder vi selvfølgelig  i samspil med genudsendelsen af en god gemen dosis morgen tv - HAPS, det er hygge!

Når vi orker det, kaster vi dynerne ind på plads igen, også skal der vist lige laves en portion nytårs - "værtinde/værtsgaver" til i morgen. Hvad skal jeres dag gå med?

10 kommentarer:

  1. Sikke en lækker mogen brunch :)

    Jeg skal skrive lidt opgave, have støbt postkassestativ, ordne en løbetur og en værtindegave må jeg også hellere få styr på - glæder mig til, at se hvad du kommer på af kreative ting :)

    Mange tanker til den smukke hund, om god bedring!

    SvarSlet
  2. Stakkels Chillum! er det "meningen" at det skal tage så lang tid?
    Her har vi været til dyrlægen, for Emma er falsk drægtig og har endnu engang formået at få en omgang livmoderbetændelse:(
    Resten af dagen skal bruges på at læse til eksamen og i aften skal forberedelserne til imorgen laves...

    SvarSlet
  3. Sussi: Jaa, den var heller ikke dum ;) Og du kan tro Chillum nød godt af et ekstra stykke spegepølse ;)

    Haha, støbt postkassestativ? Er det for at sikre den til nytårsaften? ;) Det er ret sejt, og sikkert nødvendigt ;)

    Tak for det - vi håber snart der sker hurtige fremskridt, for det er sgu synd :(

    SvarSlet
  4. Sabina: ååå nej da :( Stakkels emma også. Iiih altså, de hunde er sgu noget skrøbelige for tiden synes jeg nok. Jeg ved ikke om det er "meningen" det skal tage så lang tid, men d. 3 januar skal vi til tjek hos dr. dyr, hvor der også er en fysioterapeut med, som så skal se og mærke lidt på hende, da hun går meget meget mærkeligt :( ØV! Vi håber stadig "bare", at det er smerterne der gør, at hun går som hun gør.

    Rigtig god bedring til Emse pigen. Lille skat - det er synd som hun skal døje med den falske drægtighed :(

    SvarSlet
  5. Morgenhygge med bimsen burde næsten være en regel hver morgen! :) Men hvor er det ærgeligt hun stadig ondt eller hvad det er som nager hende!
    Her har dagen stået på en morgentur med Kenzo til Dr. Dyr og lidt udsalgskiggeri i Storcentret og derefter handlet ind til weekende. Og resten af dagen/aftenen skal tilbringes på sofaen - har nemlig fået pakket julenisserne væk i dag, så det synes jeg at jeg har fortjent :)

    SvarSlet
  6. Malene: Jaaa, det burde nemlig være ulovligt at lade være :) Ja, nu skal hun ud til dr. dyr igen d. 3 januar, hvor en fys skal kigge lidt på hende, så vi håber de kan sige lidt derefter.

    Uhh, hvad skulle den kære Kenzo dog hos dr. dyr idag? Skønt med udsalgskiggeri :) Peter og jeg skal vist også lige et smut til "midnats handel" i BILKA i aften ;)

    SvarSlet
  7. Haha nej dog ikke pga nytårsløjer ;) Men de kære postdanmark vil jo have postkasserne helt ud til vejen og vores hænger pt på husmuren oppe ved døren, så den skulle vi have flyttet ud til vejen her inden d.1 jan :)

    SvarSlet
  8. Midnatshandel - så er der sikkert også til at komme til derude :) Havde en del af de vagter i de år jeg arbejdede derude. Nork man kedede sig lidt efter 22-22.30 :)
    Han skulle "bare" vaccineres og så havde han fået en rift i øjet, men uha han peb og ville bare slet ikke være venner med dem i dag, så det var hårdt for moderen her! :)

    SvarSlet
  9. Sussi: aaaah, på den måde :) Ja selvfølgelig da ;) haha. Det andet var nu også en fed idé ;)

    SvarSlet
  10. Malene: Ja nemlig - eller faktisk plejer der at være en del mennesker, da de jo har åbent helt til kl. 24. Ja, jeg kunne godt forestille mig at der blev lidt mere stille der sent på aftenen. Men det gør bestemt ikke noget for kunderne ;)

    åååh stakkels ven. Det er nu heller ikke fordi Chillum altid er lige gode venner med dem derude. Forståeligt nok egentlig ;) men godt i fik det gjort, så kan i hoppe ind i det nye år med god samvttighed ;)

    SvarSlet