lørdag den 18. februar 2012

Fødselsdags'Cupcakes

- med et ægte dannebrogsflag på toppen


En af pigerne nede fra biksen, spurgte mig nemlig for noget tid siden, om jeg ikke havde lyst til, at lave nogle fine kager til et surprise-party, og det ville jeg selvfølgelig meget gerne hjælpe med :)

Piger der skal fejres har lige haft fødselsdag, så temaet var ret oplagt ;) og nåeh ja, så er det da også lidt tøset, sådan at få fødselsdags cupcakes i røde og hvide-hjerte prydet muffinforme m. hvid mousse på toppen og et flot dansk dannebrogsflag i fondant som prikken over I'et :) Opskriften er igen af den gode klassiske chokolade-muffin opskrift, og moussen på toppen er blot en af Dr.Oetkers lækre og nemme mousser - ja dem er og bliver jeg altså bare fan af - lige med undtagelse af den med chokoladesmag, som efter min mening smager en kende kunstigt.

Mette hentede kagerne igår, og så skal de bruges senere idag. Jeg er derfor meget spændt på at høre, hvad hun synes om resultatet.  Vigtigst af alt er sevfølgelig, at fødselsdagsbarnet også synes godt om dem, og at de får en helt igennem fantastisk fest.

4 kommentarer:

  1. Uhm det ser godt ud! :) Hvordan er det at tylle med de der mousser? :) For det var da dejlig nemt bare at mixe sådan en pakke sammen en dag, hvis det skulle gå stærkt :)

    SvarSlet
  2. Det er super dejligt og ikke mindst nemt ;-) Dog skal man lige være opmærksom på, at hvis man pisker den op og stiller den på køl, så kan den have tendens til, at blive fyldt med luftbobler, som jo ikke er pæne at tylle ud, så der skal den lige have en lille gennemrøring inden den tages i brug ;-)

    SvarSlet
  3. Hi,
    The Cup cakes look amazing.....Do you do for sale?

    SvarSlet
    Svar
    1. Thanks :) No, not really - only for family and friends, sorry :)

      Slet