onsdag den 25. juli 2012

Endnu en 12'er

- altså en 12 timers vagt


Inden i den kære Pieces biks, for der skal laves om-status! Sidste uge var der jo også status, men den endte simpelthen i det rene juks pga, fejl på en af vores scannere, så i dag skal det laves om. Det er selvfølgelig rigtig ærgeligt, da vi jo brugte en hel dag på det i sidste uge, men selvom elektronik er mart, så er det altså ikke altid, at det vil helt, som vi gerne vil, og så må man jo gøre det om :)

Man kan sige mange negative ting om status. Bla. den kedsommelige process det er, at scanne hver enkelt vare, for der er super mange af dem. Skal man så vende den om til noget positivt (som man selvfølgelig skal, når man egentlig har sommerferie og sommersolen endelig har fundet sin vej til lille danmark igen, men er tvunget til at stå og scanne varer indenfor i en meget varm biks) så er det jo vigtigt at huske på, at det er en rigtig god dag med både morgenmadshygge med chefen, roligt tempo, hyggelig kollega-snak, masser af snolder, usund aftensmad og ikke at forglemme - mange gode timer på lønsedlen!

Ja så jeg klager altså ikke, selvom der egentlig er så godt vejr, at det burde være forbudt at holde butikkerne åbne på sådan en dag som idag. Jeg håber derfor, at I der har ferie og fri idag, vil love at nyde solen, isene, de kolde drikke og bare friheden for  mig også :) Så er I altså rare. På forhånd tak :)

6 kommentarer:

  1. Godmorgen.

    Har lige fundet din blog.... Og wauw.... Jeg bliver lækkersulten. Skønne, skønne billeder.

    Så nu ønsker jeg mig en kikseudstikker....

    God dag til dig

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Hanne :) Dejligt du fandt vejen frem hertil, og at du kan lide det du ser ;)

      Du kan med ro i sindet ønske dig den kikseudstikker - den er fantastisk :)

      Slet
  2. Hvor er da det bare træls med den teknik. Det er super godt når det virker og hammer irriterende når det ikke gør. Lyder heldigvis til du holder humøret højt.
    Mit projekt for dagen er at finde et sted at bade. Har slet ikke været i vandet endnu, så synes altså tiden må være, og da jeg har investeret i en graviditetsbadedragt er det da med at nå at få den brugt ;) Så satser stærkt på at nyde det og mon ikke der bliver plads til at nyde for dig også :)
    Rigtig god arbejdslyst!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det teknik er vi ikke altid lige heldige med :) Jeg håbe du fandt et sted at gravid-bade ;) Vejret har i den grad været til det ;)

      Slet
  3. Skal nok nyde solen lidt for dig i dag !

    God arbejdslyst, håber alt teknikken virker i dag...

    Hyggehygge
    Marianne

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg kunne mærke du nød den for mig Marianne :) TAK!

      Slet