onsdag den 18. juli 2012

Store Økssø i Rold Skov

- og en del kaffeslabberas


For tidligere idag, tog min kære veninde Maj og hendes skønne hund Kenzo en tur ud i det blå. Vi kørte i Rold Skov, hvor vi gik en tur ved den smukke smukke Store Økssø. Da vi havde gået en god lang tur, vendte vi snuden tilbage mod bilen og mod kaffekurven ;) Kaffekurven bestod af kaffe, danskvand, chokolade whoopie pies og en omgang slik :) Lige det der skulle til, for at få blodsukkeret stabiliseret igen.

Iiih ja, som I kan se, så nyder jeg mine fridage i fulde drag, inden den i morgen står på en 12 timers vagt inde i biksen, da der igen er status. Derfor lades der nu op og gøres klar til lidt let aftensmad, hvorefter jeg tror der skal findes en bette film frem og hygges med dyner og bimse på sofaen ;) Hvad laver I på en almindelig onsdag? :)

12 kommentarer:

  1. Rigtig flotte billeder. Hvad er det for et kamera du har?

    SvarSlet
    Svar
    1. Taaak frk. Green ;)Det er et canon eos 550D :)

      Slet
  2. Lækkert med en god gåtur, - i tørvejr!? hvad jeg laver på en alm. onsdag...hmm, arbejde, re-vaccination af rejsesprøjter, vasketøj og aftensmad hos de dejlige forældre :0) God vagt imorgen Kristine ;0) Hilsen Rikke (Cupcake-stylisten)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeeep, vi havde nemlig tørvejr - heldigt nok for det :) Hold da op, så havde du også nok noget på programmet ;) Dejlig at få ordnet en massse ting :)

      Slet
  3. Jeg har Canon 600D. :D

    Kig forbi mine billeder hvis du lyster. :-)
    Der er kattekillinger og Natur :D

    SvarSlet
  4. Sikke nogle dejlige billeder! Jeg sidder her i København og bliver helt nostalgisk, for jeg gik nemlig mange ture om Store Okssø dengang jeg gik i SFO. :) Mine planer for onsdagen er, at tage et smut ind til Magasin og Illum og shoppe lidt. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Eller hedder den ikke Store Økssø? :)

      Slet
    2. Tak for det ;) Haha - ejh hvor skægt. Det er da ret pudsigt. Det er et skønt skønt sted, og meget fredfyldt :)
      SLækkert med shopping :) Det skal også passses ;)

      Slet
    3. Joooo, du har ret ;) Store Økssø. Det er hermed rettet ;)

      Slet
    4. Haha, det kan jo ske :) Og ja, det er et fantastisk sted!

      Slet
    5. Jaaa, det er så idyllisk og fredfyldt :)

      Slet