lørdag den 21. juli 2012

Tapas Party vol. 1

- sponsoreret af Santa Maria

Bordopdækning, pynt og goodiebags til de kære gæster

Meeeeen arrangeret af den kære cupcakemafia og jeg, og det er faktisk lidt hårdt ;) Heldigvis har det været super hyggeligt og ekstremt sjovt hle vejen igennem, og det hårde arbejde lønede sig og endte ud i et brag af en fest igår aftes, hvor vi hver især havde inviteret en håndfuld veninder.

Hele dagen blev brugt på diverse forberedelser, madlavning og oppyntning af fesstlokale, og trods en uventet rengøring af festlokalet som tog imod os, da vi ankom (grundet anglende rengøring fra de tidligere lejere), ja så nåede vi det hele alligevel :)

Grundet en del træthed idag, så må I altså lige nøjes med lidt billedspam fra dagen igår, men jeg lover jer, at I nok skal få en uddybende forklaring og beskrivelse af retterne, samt link til opskrifterne, som de fleste jo er at finde inde hos Santa Maria :)

Et udsnit af hovedretterne

Lidt flere hovedretter og tilbehør

Hyggelig summen, velkomstdrink og festlig stemning

Dessert tapas

Det var absolut en succes, både med gæsterne, hyggen, maden, vinen og bare festen generelt. Det var virkelig det hårde arbejde værd, og jeg gør det gerne igen - altså når jeg lige får hvilet helt ud, for hold nu op hvor er jeg træt idag. Mon ikke der lister sig en lille morfar ind her senere på dagen. Jeg tror det :)

12 kommentarer:

  1. Nøjs hvor ser det altså hyggeligt og lækkert ud :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var også bare en helt fantastisk dag og aften :) Dejlige mennesker, og ikke mindst dejlig mad ;)

      Slet
  2. Ihhh hvor ser det hyggeligt ud og ikke mindst virkelig lækkert! Den tapas fest ville jeg gerne have modtaget en invitation til :D

    Glæder mig til at høre nærmer til de forskellige retter - men synes du har fortjent en lille morfar inden :D

    - Maj :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det kan jeg ikke fortænke dig i Maj ;) HAha. Uhm, oog jeg glæder mig meget til at fortælle jer mere om det :) Du kan tro den morfar var tiltrængt ;)

      Slet
  3. Det ser da fuldstændig gennemført og overdådigt ud - sørme en god reklame for Santa Maria:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Så taler billederne vist ret godt for sig selv, for det var virkelig overdådigt og gennemført. Ja, jeg tror også Santa Maria kan være ganske tilfredse ;)

      Slet
  4. Årh man skulle have været der!
    Glæder mig også til at høre meget mere

    SvarSlet
    Svar
    1. Det skulle man ;) Bare rolig - du skal nok høre meget mere ;)

      Slet
  5. Tusiiind tak for en fantastisk hyggelig aften og god mad, hvor var det dejligt at blive forkælet af jer ;-)
    Kram Milla. D

    SvarSlet
    Svar
    1. Selv tusind mange tak for en fantastisk aften søde. Jeg er så glad for, at I kunne og ville komme <3. Dejligt vi kunne forkæle jer en smule, og håber at i får noget lækkert ud af jeres goodiebags ;)

      Slet
  6. Det ser super godt ud...... Har været inde og kigge hos de andre "piger" aom har blogget om dagen... Og ja....... Godt ser det ud....

    Hyggehygge
    Marianne

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var også bare en fantastisk dag og aften :) Virkelig vellykket, og med masser af god mad ;) YUM!

      Slet