fredag den 14. februar 2014

Happy Valentines Day

- eller bare en god anledning til kage 


Ja for herhjemme "fejrer" vi som sådan ikke Valentines Day, men så snart der er en god anledning til at lave lækkerier i køkkenet, og måske købe et nyt sæt undertøj (blink), så er det da med at udnytte det ;) Right? 

Nå, men hvis du er en af dem, som gerne vil forkæle din kæreste, din mand, din samlevende, dine veninder, forældre, eller søskende med noget lækkert, så har jeg samlet et lille potpourri med ideer ;) Jeg har naturligvis mange andre opskrifter på eventuelle desserter, som du kan forkæle din(e) kære med, men dem kan du altid selv finde frem til på bloggen :) 

Disse opskrifter er valgt med fokus på en omgang god og lækker kage/sødt til kaffen, enten til eftermiddagshygge eller til de sene aftentimer, hvor mørket falder på, rødvinen er poppet, den gode candle-light dinner er indtaget og stearinlysene er tændt :) Du bestemmer ;) 


Bedstefars skægJam TartsRabarberkager m. marcipanBrownie m. hvid chokoladePop Tarts m. solbærHindbærrouladeSmå Hindbærkager

Så du kan måske stadig lige nå, at bakse en lækker sag sammen, inden din(e) kære kommer hjem fra job, og ellers kan du jo også altid slå et smut forbi dessert-arkivet, hvor der er mange gode bud på romantiske og lækre desserter.

Selv er jeg lige kommet hjem fra hjemkundskabs undervisning, hvor den stod på Italiensk Mad - Og OH MY jeg er mæt og glad :) Helt klar til at gå på weekend, for blot a fortsætte med at stoppe mig med diverse lækkerier. Uuuhm.

Happy Valentines Day derude :) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar