fredag den 9. oktober 2015

Klar til efterårsferie?

- jeg er SÅ klar 


Og min ferie starter for alvor i morgen og jeg har en masse ting, der skal ordnes. Måske er der flere, der vil mene, at det ikke er alle tingene der er lige sjove, og det kan jeg da til dels give dem ret i, men når man er SÅ glad for sit hjem, som jeg er, så bruger jeg gerne min ferie på at nusse rundt, passe og pleje det. 

Jeg skal da også indrømme, at det ikke er de mest hårde ting, der bliver lagt over på mine skuldre, for gemalen skal også have lidt at lave + at han jo elsker at lave alt det, der kræver lidt ekstra slid, så man måske kan være så heldig, at et apparat med motor kan tages i brug som hjælp :) 

Sådanne ting overlader jeg meget gerne til Peter, og imens fikser jeg de lidt lettere og "tøsevenlige" ting :) 

Jeg skal blandt andet bruge min ferie på:

- at male trappe til hovedøren 
- at plante mine potter om (både ude og inde)
- at pakke havemøblerne ned
- at klippe hæk (hvilket allerede kan vinges af, da jeg har brugt eftermiddagen på det i det gode vejr)
- at ordne det sidste ukrudt og dække bed langs indkørslen med flis

Så som I kan se - en masse herlig hygge udenfor, meeeen jeg skal naturligvis også hygge en masse indendøre. Der skal blandt andet bages, venindehygges, kaffeslubres, biografhygges, babynusses, netflixes, neglefikses og bare hygges :) Tæpper, kaffe og stearinlys. Den perfekte efterårsferie, hvis du spørger mig :) 

Hvad skal du lave, hvis du altså er så heldig at have ferie :) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar